G4˛

The 16th Generation
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 nak ke x nak buat jualan..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
executive sales manager



Male Number of posts : 103
Age : 24
Registration date : 2007-12-31

PostSubject: nak ke x nak buat jualan..   February 20th 2008, 19:05

ade org kate batch nk buat jualan byk2 tahun ni tau..
stall kecik pon dibincangkan dgn hangat...
tp xde buat ape2 pon..

ade org kate biskut dh muak tau..
tp bile syuk x bg jual biskot terus bangkrupt batch, xde produk dah..

ade orang kate die x kesah psl batch tau..
tp die nk ikut wafdul amin...

ade org kate "mende2 ni semwa bukan urusan aku"..
mende ni mmg bukan urusan siape2 pon sbnrnye..
jd kite tunggu jelah duit tu dtg ye..



-sile reply dgn fikiran yg waras, serius-


Last edited by doktor on February 21st 2008, 13:22; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
L_aNC

avatar

Male Number of posts : 8
Age : 106
Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   February 20th 2008, 22:31

ana tak faham apa yang anta cuba sampaikan...I don't know
tolong jelaskan sikit...
minta maaf sebab BM pemahaman ana ini kurang sikit...
lagi satu...
ejaan 'bangkrupt' itu...
entah...
tak tahu nak cakap macam mana...
Back to top Go down
View user profile
aR-b0o
aDmiN
aDmiN
avatar

Male Number of posts : 888
Age : 24
Job/hobbies : zzZz
Registration date : 2007-11-26

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   February 21st 2008, 21:40

weh doc..
ko ckp psl diri ko sendiri ek??

_________________
Back to top Go down
View user profile
Fu-dO

avatar

Male Number of posts : 89
Age : 24
Location : kat sini....
Job/hobbies : MaKaN SaMpaI kEnYaNG !!!!
Humor : wHAt Is LiFe wItHoUt fOOd ????
Registration date : 2008-01-03

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   March 1st 2008, 15:02

tuhla....
jualan aku dengar byk plan tp x de pon org nak buat???
Back to top Go down
View user profile
sHinInG-mE

avatar

Female Number of posts : 704
Age : 24
Location : ~sEtiAwAnGsA~
Registration date : 2007-12-17

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   March 6th 2008, 18:33

knape kacang tuh stop jualan dier,,
ble org kater muak mkn,,
x bermakna x nk mkn..
tp nk mkn kaddang kaddang jer..
yg cpt terasa pesal..
esy3..
sorry
Back to top Go down
View user profile http://www.someoneandwhere.blogspot.com
executive sales manager



Male Number of posts : 103
Age : 24
Registration date : 2007-12-31

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   March 8th 2008, 16:20

ok2..

skrg nih kite kena ada produk dulu, iaitu bahan asas campuran pemasaran..

ade idea?
Back to top Go down
View user profile
h i k a r i

avatar

Female Number of posts : 773
Age : 24
Location : MacHidA, guess what?
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   April 15th 2008, 19:26

hurm. still nak wat ye? oryte. ingat dah stop dah coz da nak masuk bulan mei.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: nak ke x nak buat jualan..   

Back to top Go down
 
nak ke x nak buat jualan..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Chinese privet in a new pot

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
G4˛ :: G4˛-
Jump to: