G4˛

The 16th Generation
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 korang sme tak prasan ke???????

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
aR-b0o
aDmiN
aDmiN
avatar

Male Number of posts : 888
Age : 24
Job/hobbies : zzZz
Registration date : 2007-11-26

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 28th 2008, 20:37

so...
jangan laa merapu kat sney ek...

_________________
Back to top Go down
View user profile
na-beel

avatar

Male Number of posts : 1016
Age : 24
Location : ampang..
Job/hobbies : kacau air yang berais..
Humor : gigi ali...
Registration date : 2007-12-01

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 29th 2008, 16:54

asal asyik name aku jek???
Back to top Go down
View user profile
diyana

avatar

Female Number of posts : 77
Age : 11
Location : anywhere im able to breathe
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 29th 2008, 17:50

cuz thats the fact,,
u should realize it
and enhance urself
if u dont want ur name
to be the center of attention again..!
Back to top Go down
View user profile
ali uthman
aDmiN
aDmiN
avatar

Female Number of posts : 315
Age : 24
Location : meja paling blakang.
Job/hobbies : cuba untuk membuat membaca jadi hobi.
Humor : buku tasawwur
Registration date : 2007-12-09

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 29th 2008, 18:06

waaaaaaaa........
perfect english....
teacher jurifa would be proud of u......

(mari kwn2 kter speking dlm forum!!!)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/merdaycar
na-beel

avatar

Male Number of posts : 1016
Age : 24
Location : ampang..
Job/hobbies : kacau air yang berais..
Humor : gigi ali...
Registration date : 2007-12-01

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 29th 2008, 18:16

bla la...
Back to top Go down
View user profile
aR-b0o
aDmiN
aDmiN
avatar

Male Number of posts : 888
Age : 24
Job/hobbies : zzZz
Registration date : 2007-11-26

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   January 29th 2008, 19:05

bagos laa tuh...

_________________
Back to top Go down
View user profile
sHinInG-mE

avatar

Female Number of posts : 704
Age : 24
Location : ~sEtiAwAnGsA~
Registration date : 2007-12-17

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 1st 2008, 18:17

mcm da patot buat tajok laen jer..
forum neh,,
tyme cuti tuh,,
best jer..
skrg mcm x best..
pas2 ske merapu2 mende yg ntah paper..
lg men 'x best' kan forum neh..
bt r topik yg best2 siket..
Back to top Go down
View user profile http://www.someoneandwhere.blogspot.com
~~~MoHd RoGeR~~~

avatar

Male Number of posts : 414
Age : 24
Location : swiss,sblh umah federer...
Job/hobbies : men tennis...
Humor : nate gapo dio niwh...
Registration date : 2007-11-28

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 1st 2008, 23:45

i also think like that..

but i don't know what topic should i make..
(sory my english so poor) Big grin
Back to top Go down
View user profile
musicrnbjazz



Female Number of posts : 166
Age : 24
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 1st 2008, 23:47

topik nih... x bape ssuai sgt tok skrg...sbb, org camdh x wat sgt sprt ape yg empunye topik nih kte... org sme ngh sebok ngn skola...khidupn...byk bende lg nk dbuat... topik mmg akn byk reply time cuti skola...sbb, time tuh...org cam x dek keje sgt... so, org byk wat perkare sprt yg dutarekn oleh empunye topik nih kte.... tp, skrg nih..... forum nih da x mrapu....
Back to top Go down
View user profile
~~~MoHd RoGeR~~~

avatar

Male Number of posts : 414
Age : 24
Location : swiss,sblh umah federer...
Job/hobbies : men tennis...
Humor : nate gapo dio niwh...
Registration date : 2007-11-28

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 1st 2008, 23:49

erm..btol gak 2..
Back to top Go down
View user profile
mat klate



Male Number of posts : 170
Age : 24
Location : sebelah jiran laa......
Job/hobbies : kire semut dlm umahku....
Registration date : 2007-12-15

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 13:42

abehh
klu bnt tu tnung jerlaki.... x dose ker??(wlaupun tutup aurat)
haiisyy!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.freewebs.com/bulan07
h i k a r i

avatar

Female Number of posts : 773
Age : 24
Location : MacHidA, guess what?
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 14:43

tenung?
wow.!
Back to top Go down
View user profile
ali uthman
aDmiN
aDmiN
avatar

Female Number of posts : 315
Age : 24
Location : meja paling blakang.
Job/hobbies : cuba untuk membuat membaca jadi hobi.
Humor : buku tasawwur
Registration date : 2007-12-09

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 14:50

uyoooooo
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/merdaycar
nUaImAh~

avatar

Female Number of posts : 637
Age : 24
Location : gombak
Registration date : 2007-11-28

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 14:51

ade eh??
Back to top Go down
View user profile
h i k a r i

avatar

Female Number of posts : 773
Age : 24
Location : MacHidA, guess what?
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 14:52

tah dorg ni.
Back to top Go down
View user profile
sHinInG-mE

avatar

Female Number of posts : 704
Age : 24
Location : ~sEtiAwAnGsA~
Registration date : 2007-12-17

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 3rd 2008, 18:57

ade jer..
Back to top Go down
View user profile http://www.someoneandwhere.blogspot.com
aR-b0o
aDmiN
aDmiN
avatar

Male Number of posts : 888
Age : 24
Job/hobbies : zzZz
Registration date : 2007-11-26

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 4th 2008, 20:52

ntah...
xpenah nmpk pon...

_________________
Back to top Go down
View user profile
musicrnbjazz



Female Number of posts : 166
Age : 24
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 4th 2008, 22:52

wow! tnong laki? mantap! ade ke?
Back to top Go down
View user profile
Fu-dO

avatar

Male Number of posts : 89
Age : 24
Location : kat sini....
Job/hobbies : MaKaN SaMpaI kEnYaNG !!!!
Humor : wHAt Is LiFe wItHoUt fOOd ????
Registration date : 2008-01-03

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 6th 2008, 20:05

hah???
wujud ke p'kara ni dlm batch kite???
Back to top Go down
View user profile
sHinInG-mE

avatar

Female Number of posts : 704
Age : 24
Location : ~sEtiAwAnGsA~
Registration date : 2007-12-17

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 7th 2008, 08:37

dlm batch,,
ntah r..
tp kat skola..
bnn,, korg mmg x seda eh..
esy3.. x peka..
ha3..
ana tau sbb ana ternmpk..
Back to top Go down
View user profile http://www.someoneandwhere.blogspot.com
L_aNC

avatar

Male Number of posts : 8
Age : 107
Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 8th 2008, 03:56

ana nak minta maaf dekat ~ateymz~ sebab tiba-tiba tukar topik dia...
tapi, ana nak cerita pula kisah ana...
alkisah...
ana pendatang baru yang agak asing dalam forum ini...
ana tengok ramai orang kecoh dekat sekolah pasal forum ini...(agaklah...)
ana pun bukaklah nak tengok forum ini...
ingat ada benda penting dekat forum ini...
rupa-rupanya...
MERAPU,MEREPEK,MERABAI...entah apa lagi ana nak sebut...
buang masa ana buka forum ini,
(minta maaf, terlebih-lebih pula...)
(harap orang-orang yang terasa tak tersinggung...)
minta maaf sekali lagi sebab ana rasa ana perlu sebut macam ini...
boleh tak bincangkan perkara yang lebih bermanfaat sedikit...(kalau banyak lagi bagus...)
kalau terus tulis pasal perkara-perkara yang tak bermanfaat...
entahlaaa...
fikir-fikirlah sendiri akibat negatifnya...
Back to top Go down
View user profile
L_aNC

avatar

Male Number of posts : 8
Age : 107
Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 8th 2008, 05:37

ana nak minta maaf sekali lagi sebab ana rasa bahasa ana kasar sangat...
selepas ana mengambil masa selama satu malam nak baca forum ini(sekarang dah pukul 5.45 pagi... ana tak tidur lagi... sempat buat tahajjud lepas ni...insya Allah...) ana nampak adalah juga perkara positfnya...
tapi...(ini pendapat ana) kalau cakap dekat forum ini kan...
tak terlalu bebas ke...?
antara banin atau banat yang antum dan antunna kenal pula tu...
kalau jumpa dekat sekolah tak rasa janggal ke...?
sebab ana orang baru dalam forum ini...
ana pun tak pernah buka internet untuk chat atau seumpamanya...
jadi tak tahulah apa rasanya...
sebab benda yang antum dan antunna cakap bukan 100% penting...
bezanya dengan realiti ialah tak bersua muka sahaja...(betul ke BM ana ini...?)(ialah ke adalah???)
tapi konsepnya adalah tetap pergaulan bebas...
sesiapa yang nak menyokong, membangkang, mengutarakan pendapat atau membetulkan ayat ana dipersilakan...
ana hanya memberi pendapat...
kalau tak setuju tahap maksima, atau rasa benci dekat ana, boleh luahkan semua yang terbuku kat dalam hati...
ana tak kisah...
ana akan menghargai segala komen yang diberikan...
minta maaf kalau mesej ana ini panjang sangat...
sebab bukannya boleh selalu buka forum ini...
Back to top Go down
View user profile
sHinInG-mE

avatar

Female Number of posts : 704
Age : 24
Location : ~sEtiAwAnGsA~
Registration date : 2007-12-17

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 8th 2008, 11:21

ana sokong!!
wah..
Back to top Go down
View user profile http://www.someoneandwhere.blogspot.com
- HaNa -



Female Number of posts : 14
Age : 24
Location : dkt je ngn dam klang gate...
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 8th 2008, 16:10

btul tu L_anc.....

tp sokong bkn stakat sokong....
kene la praktikkan....
ana sbnrnye pn byk kali dh msk dlm forum ni sbg guest....dh lame ana jd member...
tp ble tgk forum ni asyik merepek2 je kdg2 tu......ana jd malas nk msk dlm forum ni....tp ana blh tgk skrg ni......ade bende2 positif yg dibincangkan kat cni...jd xdela 100% kat cni sumenye merepek2....

pape pn...kte sume kene la slg ingat-mengingati supaye hal2 yg x bgs tu x jd lg.....
buang yg keruh..amik yg jernih....
jd..blh x korg sume...mse nk tulis kat forum ni..pkir2 la dulu baek n buruknye ape yg korg nk tulis tu...jgnla maen tulis je.......

k..tu je dr ana....


-salam-
Back to top Go down
View user profile
h i k a r i

avatar

Female Number of posts : 773
Age : 24
Location : MacHidA, guess what?
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   February 8th 2008, 16:39

ok.
dr dulu lg snanye.
sbb tu skrg ana mmg jrg gle bkk sbb ana taw
ana ni xd sgt idea yg nk dkongsikn.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: korang sme tak prasan ke???????   

Back to top Go down
 
korang sme tak prasan ke???????
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
G4˛ :: Announcement-
Jump to: